torsdag 29 januari 2009

Badrum


Hej!

Nu går det mot ljusare årstider det känns skönt i hela kroppen.Själv har jag väldiga problem med nedstämdhet på dom mörkare årstiderna.Nu är det bara att hålla huvudet högt ock vara positivt inställd på det nya året.Som endel vet var jag ock min hustru Annika på semester i Usa i september förra året.Jag kommer att göra en del inlägg med bilder från resan med gämmna mellan rum.Annars har min dag varit bra.Jag har tillbringat min dag i en sommar stuga där jag renoverar ett badrum.Det har blivit mer jobb en beräknat.Golvreglarna som bar upp badrumsgolvet var så dåliga att vi fick byta dom .Vi fick också byta bärlinan under huset(det är den träbalk som bär upp hela huset).Till dom tyngre jobben fick jag ta en kollega till hjälp.Det är värt hur mycket som helst att vara två vid sånna jobb.Min kollega heter Magnus precis som jag han är slöjdlärare till vardags ock vid lediga stunder finns han till förfogande.Han har också snickerifirma den heter Magnus trä ock snikeri.Min firma jobbar jag med på heltid fast jag håller på med både mekanik ock snickeri.Och Min firma heter Magnus service & bygg.Från början är jag utbildad till maskin mekaniker men har varit intresserad av snickeri.Därför varvar jag med båda delarna .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar