fredag 30 januari 2009

Älskade fredag.


Hej allihop!!

Äntligen fredag eller som vi körde som stående skämt när jag jobbade på volvo. "Det är skönt att det är fredag för då vet man att det inte är långt kvar till måndag".

Fredag är dagen då kroppen kan börja varva ner inför helgen.Dagen för övrigt har jag tillbringat förmmidagen i Grunsund.Jag levererade ett H-fönster till en kund samt att jag hjälpte han att sätta upp lite lister.Sedan byttade jag ut ett telefon jack hos grannen där jag träffade min kollega magnus.Eftermiddagen tillbringade jag på H-fönterfabriken där jag bytade ut lite slangar på komressorn.Samt att jag målade lite golv.


Min älskade har varit på torp och handlat lite fredagsmys.Så hon lagade en utsökt rätt som bestod av rotfrukter som tillagas i ugn .Samt kycklingbiffar som innehöll lite goda kryddor och vitlök.Sist men inte minst var tallriken dekorerad med bladspenat.Till efterrätt blev det en påse poppcorn.Så nu är det snart dags att krypa till kojs.


God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar