fredag 27 mars 2009

Ford 4610


Hej alla läsare där ute!


Jag har varit dålig på att blogga det sista på grund av mycket jobb ock framförallt mycket planering.


Men idag har jag bara jobbat 4 tim på h-fönster fabriken.Sedan åkte jag till hällevadsholm ock fikade hos Annikas farbror . Han heter Bengt sedan åkte vi ock tittade på en traktor. Den var som jag hade tänkt mig så jag prutade 5 tusen sedan var traktorn min. Så nu har jag en traktor i maskinparken. I går var jag i småland ock tittade på maskiner till h-fönster fabriken det var jag ock produktionschefen (Kenneth). Jag sa till kenneth att om du går in i en färgaffär i småland ock frågar om någon annan färg en faluröd så tror dom nog att du är lite bakom. För där är verkligen alla stugor faluröda.


Ock det är roligt att höra att Susanne följer våran renovering på valbogatan. Jag lovar att sätta in flera bilder under resans gång.

1 kommentar:

  1. Grattis till traktorn. Så passligt att Bengt var hemma och kunde följa med. I J

    SvaraRadera