torsdag 5 mars 2009

Valbogatan 16.



Hej!

Nu har jag ock min svärfar(Göran) startat ett nytt projekt på valbogatan. Det är inget ovanligt när det gäller oss. Göran har nog sett fördelarna med en händig kille i släkten. När jag blev ihop med hans dotter Annika så fick jag han på köpet. Det började med att Göran började disskutera dränering med mig. Han tyckte det värkade omständigt men inte jag och på den linjen har det fortsatt.

Nu har vi fått för oss att byta fasad på huset även alla fönster. Det fanns ett gammalt uterum på ena kortsidan av huset. Det är det ni ser på bilden här brevid. Det är nu borttaget samt att vi har rest en ställning som vi skall kunna jobba på.

Jag får inte glömma min rara svärmor som finslipar alla ideer. Hon ser även till att vi får mat när vi jobbar.

Annika granskar hårfint på slutet så allt ser bra ut.

Så man kan säga att vi är ett perfekt team.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar