lördag 14 februari 2009

Dagen före semester!

Hej!

I morron bär det av till orsa grönklitt på skidsemester en vecka.Utan min fru undra hur det kommer gå.Jag kommer nog sakna henne efter ett par dagar.Det är jag och en kompis(Torsten)ock hans dotter och en kompis till henne som skall med.Det är en hyfsat lång resa ca 6 timmat med inräknade stopp.På vägen skall vi stanna till hos torstens mamma ock fika lite hon bor i Brålanda.I dag har jag varit på björsells och fikat det är ett fint gammalt fil här i Lysekil.Sedan har jag betalat räkningar och packat väskorna.Nu snart skall jag till mats han skall bjuda mig på fisksoppa även hans bror är där på semester.Om ni undrar så stämmer inte klockslagena när jag har gjort nya inlägg.Jag har inte lärt mig hur man ändrar klockan ännu.Nu är klockan 18.29.

2 kommentarer:

  1. Bra att du fixar betalning av räkningar. Nästa steg blir att fixa bokföringen / R

    SvaraRadera
  2. Du har skämt bort den där revisorn !
    Det är inte mer en rätt att han hjälper dig!

    SvaraRadera