måndag 2 februari 2009

Kycklinglasange.


Hej!
Efter som det var så många intressenter av annikas goa kycklinglasange.I alla fall en tvillingsyster!
Så jag kom på den genuala iden att ta ett kort på reseptet.
Vi får hoppas på att det går att läsa det.Glöm ej att klicka på bilden så blir den större.Dagen för övrigt har flutit på bra.Måndag och tisdagar är jag på h-fönsterfabriken där jag har sköter underhållet.Det märks att folk är trötta på måndagar.Det pratas inte så mycket som i slutet på veckan.
När jag kom hem satt vi med bokföring, mindre skoj.Annika har gort en härlig kvällsmat med potatismos ,köttbullar,sockerärtor och morötter.Jag misstänker att jag ligger på minuspoäng i köket.

2 kommentarer:

  1. Lasagnen verkar väldigt god men behöver man verkligen förkoka lasagneplattorna? IJ

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde inte det och det gick jättebra!
    /Annika

    SvaraRadera